Кузов автомобіля, ймовірно, є найдорожчою його частиною. Стан кузова значною мірою залежить від цілісності лакофарбового покриття (ЛФП). Блиск фарби не тільки надає автомобілю елегантного вигляду, а й запобігає появі іржі та процесів гниття.
Полірування автомобіля, здавалося б, має бути простою процедурою? Проте існують власники автомобілів, чиї помилки призводять до подряпин на кузові, відколів та інших механічних пошкоджень.
Якщо ви не впевнені, що зможете самостійно провести полірування автомобіля, рекомендується звернутися до професіоналів, наприклад, у детейлінг-центр.
Помилки під час полірування кузова
Полірування кузова проходить на вулиці
Новачок у детейлінгу зазвичай – це людина, яка придбала комплект для полірування кузова і прагне якомога швидше випробувати його на практиці. Оскільки для виконання подібних робіт зазвичай немає спеціального приміщення, то проводити маніпуляції з кузовом доводиться або на вулиці, або в гаражі. У більшості випадків гараж не надає достатньої площі для роботи через свої обмежені розміри, та й освітлення там, як правило, не дуже яскраве. Саме тому багато хто віддає перевагу роботі на вулиці. Звідси і виникають перші труднощі.
На вулиці на автомобіль швидко осідає пил. Він містить дуже тверді частинки кварцу і кремнію. Вони набагато твердіші за абразиви, що використовуються під час полірування авто після фарбування, тому швидко пошкоджують поверхню кузова, зводячи всі зусилля нанівець.
Ще одна причина криється в нестабільній температурі та вологості повітря. Якщо кузов нагрівся під сонячними променями, полірувальна паста буде дуже швидко висихати, що порушить весь технологічний процес. Роботи слід проводити тільки в опалювальному, сухому і чистому приміщенні, за температури не вище 35-40 градусів.
Автомобіль не підготовлений
Безконтактна мийка – це далеко не універсальний засіб від усіх проблем. На жаль, після неї машина не така чиста, як може здатися на перший погляд – на кузові осідає дрібний пісок, сажа тощо. При звичайному освітленні тонкий жировий шар зовсім не помітний, але після полірування з’являється багато слідів, які псують зовнішній вигляд.
Не варто також забувати і про такий вид забруднень, як гальмівний пил, бітум, залишки комах. Їх не особливо видно після мийки, а ось полірування розкриває всі недоліки.
Для того щоб видалити всі сліди з кузова автомобіля, рекомендується провести двофазну мийку. Перша фаза охоплює звичайне миття автомобіля, а потім слід провести другу фазу, під час якої необхідно видалити в’їдаються забруднення і ретельно висушити поверхню.
Не обклеєні небезпечні місця
На жаль, недосвідчені люди, які займаються обробкою кузова, не завжди приділяють належну увагу попередній підготовці і поспішають випробувати придбані засоби. У результаті такого підходу хромовані та алюмінієві деталі можуть серйозно постраждати, і відновити їхній первісний вигляд уже буде важко.
Для запобігання пошкоджень вразливих деталей (молдинги, рейлінги тощо) їх необхідно захистити малярською стрічкою.
Слідування порадам з форумів
Переглядаючи різні форуми, можна помітити, що у кожного учасника свій метод. Одні проводять експерименти, витягуючи уроки з власних помилок, інші публікують пости через нудьгу і навіть знущаються над іншими. Пошук адекватної поради може бути важким.
Для досягнення хорошого результату рекомендується вивчити методику полірування і керуватися нею.
Неправильний вибір кругів і паст
Просто взяти інструмент і почати працювати не вийде. Важливо вивчити інструкцію від виробника полірувальних кругів і паст. Якщо діяти інтуїтивно, є ризик пошкодити лак. Це може призвести до того, що полірування стане скрутним, або знадобиться набагато більше часу на його виконання.
Щоб уникнути таких ситуацій, необхідно ознайомитися з технологією і тільки після цього почати роботу.
Забиті кола
Часто трапляються випадки, коли полірувальники використовують круги з надлишком пасти. Деякі вважають, що чим більше пасти контактує з поверхнею автомобіля, тим краще.
У полірувальних кругах є пори, які відповідальні за утримання частинок пасти в процесі роботи. Якщо пасти забагато, і вона розміщена не між порами, а просто на поверхні круга, вона не зможе правильно полірувати, а буде просто розмазуватися. Такий метод не забезпечить задовільного результату.
Якісне продування кіл важливе для досягнення хорошого результату.
Як полірувати кузов правильно
Для досягнення високої якості полірування слід дотримуватися таких рекомендацій:
- Виконуйте полірування за холодного освітлення та використання ламп із теплим світлом.
- Здійснюйте полірування в теплому приміщенні з підігрівом.
- Для більш ефективного полірування кузова попередньо проведіть двофазне миття і видаліть всі забруднення, що поглинулися.
- Забезпечте захист елементів із пластику та інших матеріалів.
- Уважно вивчіть інструкцію перед початком робіт.
- Уникайте використання кругів з надлишком пасти, регулярно чистіть їх від накопиченої пасти.
- Застосовуйте товщиномір для більш точних результатів.