Багато водіїв ставляться до машини своєї мрії як до справжнього члена родини. Не дивно, що будь-які пошкодження кузова, які виникли в результаті випадкового стирання, ударів або навіть граду, можуть буквально довести їх до сліз.
Виправити ситуацію сьогодні нескладно, якщо звернутися до спеціалізованої майстерні з кузовних та малярських робіт. Фахівці, використовуючи сучасні інструменти, обладнання та витратні матеріали, зможуть швидко привести ваш автомобіль до ладу.
Але якою є ціна фарбування авто і скільки часу воно займає? Чи всі частини авто можна фарбувати? Якщо необхідні малярні роботи з кузова, то де у Києві можна пофарбувати авто та як це відбувається?
Скільки часу займає фарбування автомобіля?
Слід розуміти, що фарбування елементів окремо (бампер, крило, капот тощо) завжди обійдеться дешевше по грошах і займе менше часу, ніж фарбування кузова. Сучасні методи повного фарбування авто передбачають кілька етапів, кожен з яких є по-своєму важливим.
Фарбування всього автомобіля — складний процес, що вимагає демонтажу окремих елементів. Тому марка та модель автомобіля також мають значення — моделі, в яких розбирання окремих елементів є складнішим, потребують більше роботи.
Підготовка до фарбувальних робіт та подальше фарбування всього автомобіля займає в середньому близько 2-3 тижнів. Окремі елементи меншого розміру (бампер, крило) потребують 1-2 днів роботи, на більшу деталь, наприклад двері, потрібно щонайменше 4-5 днів.
Що означає підготовка деталей перед фарбуванням?
Кожен елемент необхідно попередньо підготувати до фарбування, що займає багато часу. Окрім того, слід врахувати час, який буде потрібний для висихання всіх нанесених шарів лаку. Іноді буває так, що остаточну ціну власник дізнається тільки після виконання послуги, залежно від того, скільки часу та робіт знадобилося для цього автомобіля.
Фарбування всієї поверхні кузова ТЗ, як і будь-якого окремого елемента, починається з кузовних робіт та шліфування. Якщо причиною фарбування є пошкодження (вм’ятина, наприклад), слід зачистити поверхню та нанести спеціальну шпаклівку.
Після шліфування наступні етапи — очищення та знежирення. Потім наноситься ґрунтовка. Коли елемент висохне, він має стати трохи матовим, ще раз проводиться знежирення і можна починати фарбування.
Фінальним етапом є нанесення відповідного безбарвного захисного лаку. Кількість шарів лаку залежить, зокрема:
- від типу використаної фарби;
- від рекомендацій виробника автомобіля.
Тимчасове вирішення дрібних подряпин — маркери
Якщо на якомусь з елементів кузова автомобіля з’явилися дрібні подряпини, їх можна тимчасово видалити за допомогою спеціальних маркерів. Це простий і дешевий метод, який приносить напрочуд хороші результати, але він не відрізняється особливою довговічністю.
Маркер містить віск чи смолу відповідного кольору, які при нанесенні на подряпину згладжують її поверхню. Однак віск згодом вимивається дощем чи на автомийках. Проте такий спосіб дозволяє на деякий час відкласти фарбування, якщо у вас немає часу або бракує коштів.
А чи буде найкращим рішенням обклеїти машину плівкою?
Через те, що повна зміна кольору автомобіля — це, безумовно, найвитратніший варіант фарбування, варто розглянути альтернативний метод освіжити зовнішній вигляд нашого автомобіля — обклеювання його кольоровою плівкою. Таке рішення використовується вже багато років — спочатку плівка типу «оракал» в основному використовувалася для розміщення реклами на кузовах автомобілів.