Чому якісне фарбування авто коштує дорого?

Пофарбувати автомобіль довіряють професіоналам, підбираючи авторитетні автосервіси з прийнятними розцінками. Фарбування – це дуже складна робота і коштує дорого. Тому резонно розглянути кілька варіантів, дізнатися всі особливості ремонтних робіт і довіритися тільки майстрам.

Скільки коштує пофарбувати авто частково або повністю?

Є пряма залежність ціни на фарбування від того, наскільки багато часу і людських ресурсів потрібно на підготовчі роботи. Адже перефарбовують машини, як правило, після ДТП або, щоб освіжити далеко не нову модель.

 

Що довше триває підготовка, що складніша форма елементів, які потрібно вирівняти, то дорожче обійдеться робота.

 

Повне фарбування, як правило, замовляють для автомобілів із солідним пробігом, після аварії або в разі, якщо є багато дрібних пошкоджень на всіх елементах кузова. Щоб не підбирати відтінок.

Найдорожчим виходить фарбування, якщо потрібна повна реставрація кузова. Найчастіше при цьому майстри розбирають автомобіль, щоб максимально точно відновити поверхні кожної деталі.

Етапи фарбування кузова автомобіля

1. Миття

Насамперед кузов необхідно очистити від найменших натяків на застарілий бруд, бризки дорожнього бітуму, залишки комах та інші плями, які буває дуже складно вивести. Для цього мийка проходить у два етапи:

  • Спочатку використовуються стандартні мийні засоби.

  • Потім у хід ідуть спеціальні склади.


Після цього видаляються всілякі шильди, кріплення, інші деталі. Місця їх кріплення ретельно очищаються від залишків клею за допомогою м’яких гумових насадок.

 

Кінцевий етап мийки – знежирення за допомогою уайт-спіриту або аналогічного неагресивного розчинника.

 

2. Видалення іржі

Ділянки з корозією призводять до нерівномірності шарів і подальшого швидкого відлущування фарби. Якщо іржа пробралася глибоко, що часто трапляється на днищі і в нижній частині дверей, можуть знадобитися зварювальні роботи.

 

Зачищення від іржі перед фарбуванням проводиться вручну за допомогою електро- або пневмоінструменту. Це трудомісткий процес, який займає багато часу.

 

3. Шпаклівка пошкоджених ділянок кузова

Різні нерівності, вм’ятини, місця великої вибірки металу під час зачистки від іржі обов’язково потрібно прошпаклювати. Це дасть змогу вирівняти поверхню і підготувати її до подальших технологічних операцій. Це також вимагає великого терпіння:

  • Ділянки під шпаклівку обробляються дрібнозернистим абразивом для надання шорсткості.

  • Матовані ділянки знову знежирюються.

  • Тільки після цього наноситься шпаклівка і вирівнюється до ідеалу.

 

Все це необхідно провернути на кожному такому шматочку кузова. У сумі виходить пристойний обсяг робіт.

 

4. Нанесення ґрунтовки для подальшого фарбування автомобіля

Ґрунтувати необхідно металеві та зашпакльовані ділянки. Інші частини кузова перед цим закривають за допомогою малярського скотча і паперу. Зазвичай необхідно використовувати кілька типів ґрунту для автомобіля:

  • два шари фосфатного складу наносять на металеві поверхні;
  • два-три шари двоскладового акрилового ґрунту забезпечать хорошу адгезію на шпаклівці.
  • Після цього ґрунту дають висохнути, відштовхуючись від рекомендацій виробника матеріалу.
  • Після цього поверхні, що залишилися, замотуються за допомогою скотч-брайта і спеціальної дрібноабразивної пасти.

 

5. Фарбування кузова

Прибравши захисні елементи з малярки і паперу, майстер ретельно обдуває поверхню, щоб видалити найдрібніші частинки пилу, малопомітне сміття. Ті частини, які на даному етапі не будуть фарбуватися, закриваються малярським скотчем. Далі настає власне фарбування кузова:

  • Перший рівень – пігмент. Він наноситься спочатку на ділянки з ґрунтом, а потім у два шари по всій поверхні.
  • Після пігменту настає черга лаку. Він розпорошується в 1-2 шари на всю поверхню відразу.
  • Після кожного шару поверхні залишають у спокої до повного висихання.

Навіщо потрібна фарбувальна камера

Отримати відмінний результат не можна без професійного обладнання. Ідеальне фарбування авто в камері можливе завдяки встановленню різних для кожного етапу температурних режимів, абсолютній стерильності та чистоті. Лампи для сушіння сприяють міцному зчепленню поверхні автомобіля з нанесеним шаром фарби.

 

Усередині камери підтримується постійна вентиляція, встановлені професійні світильники, що дають змогу визначити якість робіт на кожному етапі. За допомогою автоматизованих систем легко налаштувати потрібні параметри. Встановлені датчики цілодобово вимірюють мікроклімат незалежно від присутності людини.